ROBYG S.A. > Relacje inwestorskie > Materiały prasowe

Materiały prasowe

Wyniki finansowe za 2022 rok

W 2022 roku Grupa ROBYG zanotowała przychody ze sprzedaży na poziomie 1,5 mld zł, co oznacza 16% wzrost w porównaniu do 2021 roku. Zysk brutto ze sprzedaży wyniósł 410,8 mln zł, czyli o 11% więcej niż w 2021 roku. EBIT wyniósł 438,8 mln zł a wynik netto przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej wyniósł 354,2 mln zł. W 2022 roku Grupa ROBYG podpisała w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu i Wrocławiu 2144 umowy deweloperskie i przedwstępne. Spółka sfinalizowała w tym okresie 2114 umowy rezerwacyjne i przekazała klientom około 3500 lokali. Spółka podtrzymuje cel sprzedażowy na 2023 rok na poziomie ponad 2,5 tys. mieszkań. ROBYG utrzymuje stabilne marże, dysponuje dużym bankiem ziemi, szuka też gruntów w nowych lokalizacjach i nie wyklucza wejścia do kolejnych miast. 

Piąty etap Royal Residence już w sprzedaży

Grupa ROBYG wprowadziła do sprzedaży piąty etap osiedla Royal Residence na warszawskim Wilanowie. W sprzedaży są 243 mieszkania o metrażach od 27 do 120m2, z ogrodami, loggiami lub balkonami. Osiedle jest malowniczo zlokalizowane w wyjątkowo atrakcyjnej części Wilanowa. Łącznie powstanie tu blisko 1200 lokali, w otulinie zieleni parkowej z towarzyszącymi strefami usługowymi i pasażem handlowym. Wszystkie mieszkania będą wyposażone w Smart House firmy Keemple. W bezpośrednim sąsiedztwie budynków zachowana zostanie w dużym stopniu naturalna zieleń parkowa, bez absolutnie żadnej ingerencji dewelopera. To projekt realizowany z ukłonem w stronę ESG – znajdą się tu wszystkie najnowsze elementy eco w standardzie. Ponadto ROBYG zainstaluje stacje ładowania samochodów elektrycznych.

„Tworzymy przestrzenie przyjazne ludziom i środowisku” – ROBYG rozpoczął kampanię w zrównoważonym duchu

Budownictwo wywiera ogromny wpływ na nasz świat. Jednak w swojej najnowszej kampanii ROBYG udowadnia, że będąc wiernym wartościom takim jak troska, odpowiedzialność i wsparcie można prowadzić opłacalny biznes w sposób zrównoważony i odpowiedzialny. Najnowszy projekt ogólnopolskiego dewelopera to przede wszystkim filmowy, niespełna 2-minutowy przekaz zawierający istotę jego działalności. Porusza tematykę budowania przestrzeni do życia z myślą o ludzkich potrzebach przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego. Przedsięwzięcie jest wyjątkowe, ponieważ powstało z inicjatywy pracowników, którzy w dodatku postanowili sami w nim wystąpić.